sobota 9. srpna 2014

Kam Cherries on Top za osm měsíců spělo, a jak to bude dál

A je to tady, oficiální comeback na foodbloggerskou scénu. Většina mých čtenářů utekla, a já se jim ani nedivím, protože osm měsíců je fakt dlouhá doba. Měla jsem ale čas přemýšlet. Jak to bude dál, jestli vůbec pokračovat, a když jo, tak jak.

Ze začátku jsem si říkala, že na to kašlu, že stejně nemám na takový věci čas a že toho času to zabírá opravdu dost. Pár měsíců jsem byla rozhodnutá. Pak ale přišel zlom. Když jsem něco pekla nebo vařila, v duchu jsem se přistihla, jak přemýšlím nad tím, jak musim čtenářům napsat, že tohle je teda pěkně na** olej a že si mají koupit jinej a že příště radši nasekat tu mrkev na nudličky než nastrouhat.  A že až to budu dávat na blog tak musím zdůraznit, že se to druhej den v podstatě nedá jíst a ať to teda koukaj sníst hned, jak to vyklopěj z pánve. A pak mi docvaklo- no jo, ale já vlastně už blog nepíšu. A jelikož se to stávalo v posledních měsících u všeho, co jsem v kuchyni dělala, řekla jsem: "a dost." Nezahodím všechnu práci za hlavu a pustím se do toho zase naplno!

Co se změní?
Tuhle otázku jsem promýšlela dlouho. No, v první řadě se změnil design blogu, jak jste si určitě už všimli.
Za druhé, už dlouho si hraju s myšlenkou udělat tenhle blog víc osobní. Zatím to byla jenom snůška receptů, a vlastně nic víc. Stejně jako rostu já, měl by se mnou růst i blog. Už mi není 12 a nepeču jenom vánoční cukroví, už taky prožívám něco, co za to stojí.
Tři. Z pečení jsem se dostala i k vaření a dost mě to baví, takže můžete čekat slané a hlavně asijské recepty.
Za čtvrté, přidala jsem rubriku cestování. A proč? Jeden z důvodů, proč jsem teď nepsala blog je, že jsem prakticky celý rok byla jednou nohou z Česka ven. Začalo to v zimě lyžováním v Rakousku, pokračovalo to koncertním turné s orchestrem v Dubaji a Abu Dhabí. V květnu jsme byli na týden s Martinem naposledy navštívit jeho babičku v Norsku v Oslu. V červenci jsem se nějakou šťastnou náhodou ocitla na deset dní v New Yorku, a na konci července a začátku srpna jsme procestovali Berlín a Skandinávii- Dánsko, Švédsko, a mé navždy milované Norsko. Na to, že se to událo prakticky v pěti měsících je toho opravdu hodně, a hlavně jsem objevila taková místa, která by se vám myslím mohla líbit.

O tom všem bych vám chtěla psát. Měli byste zájem? Nemůžu se dočkat, až se do toho znovu pustím! :)

A co jste prošvihli za posledních 8 měsíců v obrazech?





Apetit piknik 2014

Apetit piknik 2014

Kransekake, Apetit piknik 2014





Cupcakes na školní zahradní slavnost


Nálepky s novým logem





Foodbloggerský piknik s Lotus grillem


Moje první výhra v životě- skvělý lotus grill!
Švédsko, Fjälbacka
Švédsko, Malmö

Kavárna v Oslu
Berlín, The Barn
NYC, pohled z Empire State building



4 komentáře:

  1. Já Tě žeru, Baru! Piš, piš, těším se, co na nás chystáš!

    OdpovědětVymazat
  2. No jasně, že bych měla zájem! :) Vždycky jsem si říkala, že je škoda, jak moc je tento blog neosobní, ale přičítala jsem to tomu, že zkrátka asi není o čem psát. Koukám, že jsem se šeredně spletla a zejména články o cestování bych přečetla jedním dechem. :) Moc se těším na tvůj návrat.

    OdpovědětVymazat
  3. Super změny, už se moc teším :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)