pondělí 16. června 2014

Cherries on Top na Apetit pikniku podruhé!

Jsem hrozná. Tohle asi desátý příspěvek, který začíná touhle větou, ale prostě jsem. Většinou je mojí výmluvou že nemám vůbec čas, ale mám pocit, že je to pravda, i když bych si asi nějaký ten čas na napsání článku našla. Ti, kdo mě sledují na instagramu (pokud ne, šup followujte @barbrabrak) mají nejspíš pocit, že jsem se vypařila a pověsila to na hřebík, ale opak je pravdou! A tady máte jeden důkaz. Dávám to sem fakt hrozně pozdě, za což se taky omlouvám. Doufám ale, že se na Apetit piknik chystáte tak jako tak, tak se stavte na kus něčeho sladkého :)

Cherries on Top vás totiž srdečně zve na letošní ročník Apetit Pikniku!

Jo, stále tomu nemůžu uvěřit, ale je to tak! A na co se letos můžete těšit?
Opráším staré evergreeny i přidám něco nového, a znovu vám vyšvihnu Skandinávské dezerty, jako minulý rok! A co to bude konkrétně?
Daimkake, norský milovaný koláč z mandlí, čokolády a klasické dobroty Daim (švédsky dajm), kterou stoprocentně znáte z Ikey, nebo z nepříliš povedené verze čokolády Milka Daim.
Blåbær Ostekage, dánský borůvkový cheesecake nabušený lesními borůvkami od korpusu až po vrsvu zakysané smetany na vrchu.
Prinsesstårta, švédský národní dort z piškotu, čerstvých malin, krému, šlehačky a marcipánu v jeho mini verzích.
Kransekake, norsko-dánský slavnostní "dort" z mandlí, skládaný po vrstvách do kornoutu.
A nakonec Kanelbullar, švédské skořicové šneky z kynutého těsta v jejich typickém tvaru.
Tak co, těšíte se? Já totiž hrozně! :)

A teď pár infomací.
Kdy? V sobotu, 21. června 2014
Kde? V parku na Karlínském náměstí
V kolik hodin? Bojovala jsem o dopolední směnu a mám co jsem chtěla, takže od 10:00 do 14:00!


Na všechny se moc těším, i když přijdete jen pozdravit! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)