čtvrtek 3. dubna 2014

NÁVRAT ZE ZÁHROBÍ A VAŘÍME.CZ K TOMU :)


Moji drazí milovaní, co jste nade mnou ještě nezlomili hůl, tudíž teď čtete tento článek!
Jsem zpátky. Je to tak, a ne jinak. Určitě jste si mysleli, že jsem pečení hodila za hlavu, stejně jako asi milion činností, které jsem dělávala a rychle mě vždycky pustily, ale tohle je jedná z mála věcí, kterým zůstávám věrná. Víte, mám dost školy a práce k tomu, a věřte, že napéct, nafotit, napsat a publikovat článek času docela zabere. K tomu mě začala nahlodávat úroveň populárních českých foodblogů, jestli to vůbec má cenu, protože občas nechápu, kde se tady berou a kde berou popularitu, když recepty jsou pomalu jako z mimibazaru a fotky jako z prvního mobilu s foťákem. No, nebudu tu zas tak moc kritizovat, já taky nejsem dokonalá.
Vypadá to sice, jako bych se úplně vypařila, ale věřte, že i v téhle obrovské pauze jsem pořád byla aktivní- byla jsem na foodblogerském srazu v chefparade, (který byl mimochodem fakt super), psala recenze, pekla na zakázku jako o závod, připravovala pro vás další Apetit piknik s mou maličkostí (!!! nemůžu tomu zase uvěřit !!!), a také jsem se náhodou dostala k tomuto projektu od Vaříme.cz.



Abych vás krátce obeznámila s projektem. Každý týden sestaví šéfkuchař Roman Dolejš menu se spoustou jídel. Vy si vyberete, na které máte zrovna chuť, a domů vám dovezou suroviny, které na to potřebujete, a ještě jsou přesně odvážené na množství 1 porce (nebo pokud jste si objednali porcí víc). K tomu dostanete přesný návod, jak postupovat při přípravě jídla. Je to hrozně jednoduchý! Vaření nikdy nebylo snazší. 

Měla jsem tu čest vyzkoušet Hovězí vývar se sýrovými placičkami, Skleněné nudle s hovězím soté a Quesadillu s kuřecím masem a rajčatovou salsou.



Hovězí vývar se sýrovými placičkami byl zajímavý. Celer přišel na kusy a už byl trochu oschlý, ale jinak byly suroviny v pořádku. Hovězí vývar přišel hotový, vařili ho u Paukerta. Byl trošku víc kyselý, než by normální vývar měl být, ale vcelku dobrý. Na placičky bylo dle mého vkusu příliš housek a málo mléka. Celkově toho bylo moc, placičky vyšly 4 na jednu porci a zeleniny bylo taky dost, jen vývaru bylo málo.Nikdy jsem předtím nejedla pivní sýr, možná proto, že tak příšerně smrdí, ale tady v placičkách mi vůbec nevadil, kupodivu. Takže polévka dobrá, ale že bych z toho byla nějak odvázaná se říct nedá. Za to ty nudle!!!




Skleněné nudle s hovězím soté byly prostě úžasný. Chutnaly pravě asijsky, což se mi doma nikdy předtím nepovedlo. Nudle super, hovězí svíčková byla skvělá, nádherný maso, prostě skvělý. Bylo tam teda docela dost chilli. Ve finále jsem pokrm musela víc podlít, ale to nebyl problém.



Kuřecí quesadilla byla taky super, byla velká, nápaditá, k tomu různý salsy, a hrozně moc dobrá! :)




Na závěr bych chtěla říct, že se mi tenhle projekt moc líbí. Suroviny jsou kvalitní a čerstvé. Myslím, že pro člověka, který je začátečník, nebo se s přípravou jídla nechce moc zabývat, je tohle ideální. Mně teda normálně celý proces vaření nevadí, ale je spoustu lidí, kteří to moc nemusí nebo na to prostě nemají čas. A nabídka jídel je luxusní, vždycky bych snědla minimálně polovinu menu. Super! Velká pochvala.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)