neděle 24. listopadu 2013

Pečení na zakázku in progress



Už nějaký čas se mě lidi ptají do komentářů i do mailu na to, jestli bych jim něco upekla na zakázku. Proto jsem se rozhodla napsat tenhle článek, aby jste se nestyděli nebo třeba nepochybovali, a klidně mi napsali protože ano, já vám opravdu na zakázku upeču :)

Ať už se jedná o dorty k narozeninám, koláče jako pohoštění, sušenky na chuť, nebo jakékoliv sladké věci třeba na nějaké akce, jsem pro všechno. Teď je třeba i čas na vánoční cukroví, takže peču rozhodně i to :)
Vaše přání je u mě na prvním místě, takže stačí napsat, a dohodneme se na počtu, velikosti, pro kolik osob, surovinách a tak dále. Pokud máte nějaký vysněný dort, pokusím se splnit i ten. 

Chuť je u mě vždycky na prvním místě. Nechci tím říct, že vzhled by tím pádem za tím pokulhával, ale chtěla bych vás upozornit, abyste ode mě nečekali dorty ve tvaru aut, kabelek a tak podobně. Mám k tomu hned několik důvodů. Zaprvé, tyto dorty bývají většinou z jednoho korpusu tence potřeného marmeládou nebo máslovým krémem, a následně potahované barevným fondánem s vytvarovanými figurkami. Vypadají možná krásně, ale podle mě je chuťový zážitek téměř na nule, a to já ze zásady odmítám. A zadruhé, neudělala jsem jich ještě tolik, aby byl výsledek stoprocentní, a od takových dortů tu jsou jiní :). Pokud byste ale moc prosili, smiluju se a párkrát přání vyhovím.

Poslední věc, která se týče surovin. Nepoužívám náhražky, ničeho. A používám opravdu jen kvalitní suroviny. Takže máslo, kvalitní vysokoprocentní hořká čokoláda, výběrová mouka, pravá vanilka a tak dále. S vejci je to stejné, pokud nemám od chovatele, snažím se v obchodě vybírat aspoň od dvojkového chovu výš. Jasné je, že je s tím spojena i vyšší cena. Ale toto jsou věci, na kterých si zakládám, a doufám, že mezi vámi je spoustu těch, kteří to vidí stejně :)

Tak to je asi všechno k tomuhle tématu, tak se nestyďte a piště na 
 

jsem tam skoro pořád!

3 komentáře:

  1. Je to skvělý nápad :)) Podle mě se teď v pečení nezastavíš :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tie koláčiky, ktoré sú odfotené navrchu som v živote nejedla, ale ľudia hovoria, že sú výborné, ale robia sa veľmi ťažko. Tak dúfam, že sa mi raz podarí ich spraviť alebo aspoň ochutnať :D :)
    COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Kdy už se odnaučíte psát ABY JSTE? To je gramaticky špatně, abyste je správně...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)