pátek 5. června 2015

Rebarborová limonáda s jahodami


Ještě máte chvilku čas, tak šup pro rebarboru! Dlouho jsem zkoušela různé recepty na sirupy, protože rebarborové limonády miluju, ale žádný nebyl moc ten pravý. Až teprve Kitchen story přišli s limonádou, která splňovala všechna moje očekávání, a přitom je tak směšně jednoduchá! Nechápu, že mě to nenapadlo samotnou. :D Barva vypadá děsivě, to uznávám, ale chuť je neuvěřitelně osvěžující a letní, a taky samozřejmě šíleně rebarborová. Mňam!


Menší update pro čtenáře, co mě nesledují na facebooku nebo instagramu: mám odmaturováno, mám samý jedničky, úplně jsem se na to vykašlala, půjdu na vejšku, mám práci, budu dělat baristu, a budu se stěhovat. :D Jsem teď jako na trní, tak omluvte mojí neaktivitu! Všechno rozeberu podrobněji v nějakém dalším článku, až nebudu mít permanentní opici :D


Rebarborová limonáda s jahodami

na dvě až tři velké sklenice limonády
příprava 10 minut

200g čerstvé rebarbory (tak 4 štangle)
500ml studené vody
2 lžíce bezového sirupu, nebo třeba medu
led
pár pokrájených jahod

Okrájejte z rebarbory ošklivé nebo oschlé části. Nakrájejte jí na menší "kostičky", plátky, nebo prostě na menší kousky. Nasypejte do mixéru, přilijte vodu a přidejte sirup nebo med. Rozmixujte na kaši. Přeceďte přes jemné plátno nebo sítko, pokud vám nevadí menší kousíčky, a pořádně vyždímejte. Vyždímanou dužinu vyhoďte. Ochutnejte limonádu, pokud je na vás moc silná, nařeďte vodou, popřípadě doslaďte. 
Podávejte na ledu s pokrájenými jahodami.

2 komentáře:

  1. Tyjo, už delší dobu chodim v obchodě kolem rebarbory a nenapadá mě nic než koláč, kterej tolik nemusim :D Tohle zní hrozně dobře :)
    Verča

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)