pondělí 18. května 2015

Jaký byl Aperol Spritz foodblog roku 2015


Letošní vyhlášení Aperol Spritz foodblogu roku se fakt vydařilo. Začalo to velmi hektickým dopolednem, kdy jsem musela stihnout pedikůru, kadeřnici a potažmo vypracovat asi padesát maturitních otázek, co mi chybí. Ti z vás, kteří už si ťukají na čelo a chtějí okno s příspěvkem kvůli pedikůře a kadeřnici -nejlépe s dodatkem "zase další pipina"- zavřít, vězte, že o mé paty, které vytrvale roztrhávaly každé nové punčocháče, se skoro daly brousit podlahy, a moje deseticentimetrové odrosty už odstrašovaly dokonce i bezdomovce. Říkala jsem si, že tentokrát se teda tomu nevyhnu, protože co kdyby mě tam chtěl ještě někdo nedejbože fotit!


Když jsme dorazili na místo, hned jsem věděla, že jsme na svým. Už samotný název Pop-up studio Letná ve mě vyvolával jisté podezření, které se v zápětí potvrdilo, když jsme vstoupili do čistě bílého studia s nábytkem z palet a zahrádkou. Hipster approved. K tomu se od někud zjevil moderátor s velkými kostěnými dioptrickými brýlemi a ve velmi smart casual oblečení. Ještě, že už nemám ty odrosty :D Kopnu do sebe první Aperol Spritz, ukořistím pár šíleně roztomilých jednohubek od Ambi a sonduju, koho z příchozích znám a koho ne.

Opilci

Vyhlášení nejlepších blogů přichází celkem záhy, což je fajn. Byla jsem nominovaná do kategorie Dezerty a pečení, a končím jako třetí! Bomba. Pokud jste ještě neviděli výsledky jednotlivých kategorií, troufnu si říct, že vás vůbec nepřekvapí: vyhrávají Kitchenette, Maškrtnica, Kublanka, Cake days&ways, Veganotic, Kitchen Story. Gratulace obrovská, vždyť to bylo skoro jasný! :) Nyní ovšem přichází to nejdůležitější. Jako, dostat diplom a odznak je sice fajn, ale přiznejme si, že výherci soutěže Aperitivo moment, která probíhala současně s tím, dostanou o něco atraktivnější ceny ;) Je to tam! Vítězí nejlepších pět příspěvků do soutěže, a já jsem opět třetí! První jsou zase Kuba a Blanka, a je fakt, že když jsem viděla ten jejich příspěvek, s chutí bych odložila svůj roastbeef a zakousla se do jejich díla :D Ale co vám můžu povídat, prostě patřím mezi výherce! Stoupám si na pódium, hned vedle Mariky a Jirky z Kitchen story, a připadám si tam trochu nepatřičně. Moje předtucha se zase vyplnila, a opravdu, někdo mě nutí se fotit, což znamená usmívat se do foťáku, což znamená průšvih :D Pozorně si taky všimněte, jak jsou všichni výherci hubený. Trošku mě to nutí přemýšlet, kam to jídlo, co vaří, pořád hážou :D

Smart casual moderátor

Ráda bych se trochu ospravedlnila a pochlubila, že jsem alkohol nemíchala. Poctivě jsem zůstala věrná Aperolu, a to, že už si nepamatuju, kolik jich bylo, je vedlejší. Díky němu jsem však dokázala potlačit svůj lehce introvertní vnitřek a v závěru večera se dokonce dát do řeči s lidmi, se kterými jsem se chtěla asi rok seznámit, a se kterými bych se za střízlivého stavu seznámit nedokázala. Tímto bych se jim taky chtěla omluvit, protože už si nepamatuju, co jsem všem vykládala, tak doufám, že je to nějak nepohoršilo :D


A na závěr bych taky chtěla poděkovat vám všem! Bez vás bych nebyla třetí v kategorii, bez vás bych nebyla v top třicítce všech blogů v ČR! A to je ohromný úspěch :) Takhle je aspoň vidět, že to mělo ten rok smysl (I ty nabraný kila ehm ehm). Určitě mě tyhle výsledky nakoply k pokračování, k tomu se snažit přidávat články minimálně se stejnou frekvencí, a k neustálému zlepšování jak blogu, tak sama sebe. Děkuju!!! Jste nejlepší. 
No tak já zase letim. Teď mám krásný a nerušený dva týdny na učení se k ústním. Až na koncert, na který jdu dneska. A na oslavu 17. máje na norský ambasádě. A setkání blogerů u Kitchen Story. A tréninku na baristu, kterýho budu dělat od června! (ale pššššt :)) Achjo. Tak já se zas někdy ozvu :)

Fotky jsem si vypůjčila z oficiálních stránek foodblogu roku. Dík! Bylo to super! 

9 komentářů:

  1. :) Gratluluju k úžasnému umístění.
    A jsem ráda, že na světě taky existuje někdo, kdo dělá i jiný věci než jen učení na maturu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju k umístění a díky za vtipnej článek, díky kterýmu si můžu připadat, že jsem nepřišla o tři hodiny pozdě :)
    (ps: kde budeš baristovat?)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Tobě taky gratulace, nejlepší foodblog na pečení :) Baristovat budu ve Stylu&Interiéru ve Vodičkový, ale zatim se jenom zaučuju ;)

      Vymazat
  3. Teď mě mrzí, že jsi zase jedna z těch co sleduji jak na instagramu, tak pravidelně čtu tvůj blog, ale nevěděla jsem kam tě po obličeji zařadit. Gratuluji, zaslouženě!! Článek pobavil :D Hodně štěstí u maturity ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Barčo, veliká gratulace! Seš frajer-ka!

    OdpovědětVymazat
  5. Hele hele, na můj hood žádnou kritiku jasný, hipstři jsou rozlezlý po celý Praze a nebohá Letná nemůže za to, že ji navštěvují častěji! :D
    Moc gratuluji k umístění, nerada to říkám ale JÁ TO ŘÍKALA, tady ani nemůžeš říct "To jsem vůbec nečekala", protože zkrátka bylo jasný že tvůj blog nemůže zůstat bez ocenění... nedivím se tedy že Kitchenette vyhrála co mohla, vzhledem k tomu jak dlouho už okupuje mou příčku Ultimate girl-cook crush bych brala jako osobní urážku kdyby nevyhrála :D, ale o několika dalších oceněných webech jsem slyšela poprvé, hanba mi!
    A měla jsi úplně nádherný šaty <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych na to měla, budu bydlet na Letný, ale protože na to nemám, musím jí aspoň zkritizovat :D ne, dělám si srandu :D
      Díky díky díky! :)

      Vymazat

Děkuji za komentář! :)