úterý 14. října 2014

Blogerka roku 2014

Tak už jsem do toho spadla i já! Současně není snad jediného blogu, který by se nepřihlásil a který by se nechtěl dostat do finálové desítky :) A to pozor, já se ani nepřihlásila! Zase jsem na to omylem přišla, a zase mě to překvapilo. A když teď tak nad tím přemýšlím, vlastně by se mi to docela líbilo :D
Asi bych měla uvést pár důvodů, proč byste měli volit zrovna mě, v záplavě těch všech krásných foodblogů i těch ostatních. No, nad tím jsem taky dumala. Vím, že i přes to, že jsem se z ničeho nic vrátila a slibovala obří comeback, za tři články měsíčně jsem teď ještě ráda, a aktivita na facebooku není úplně nejlepší. Nejvíc mě asi můžete sledovat na instagramu.  Hrozně ráda bych se nějak vymanila z typického zaškatulkování "foodblog", a ještě ke všemu ne zas tak aktivní. Denně nad tím přemýšlím, co udělám jinak, co budu dělat za články, že budu sdělovat moje strasti s tím, jak je těžký dosáhnout vysněnejch maturitních šatů a tak dále. Ale všechny tyhle nápady, které si mi víří v hlavě mizí v půl osmý večer, když se vrátím ze školy a padám únavou. Hrozně závidím těm lifestylovým i food blogům, které zvládnou přispívat ob den a dokáží se svými čtenáři komunikovat několikrát denně. Ale na rovinu, kdo z těhlech lidí je od osmi do šesti mimo domov, pryč od počítače a připojení k internetu. Teď je to ještě horší s tím, že je brzo tma, a fotit jídlo při umělém osvětlení není nic moc. Já hrozně ráda fotím, a mám radost když to vypadá hezky. A o to se většinou snažím...

Do budoucna mám vizi, ale asi to bude ještě chvíli trvat. Rozhodla jsem si koupit tablet, abych mohla ze školy psát a postovat, protože počítač je moc těžkej. A taky až se snad odstějhuju od rodičů, budu si moct zařídit byt tak, aby vyhovoval všem fotografickým potřebám. Tak pokud se vám tohle všechno zamlouvá, vydržte to se mnou ještě do maturity :)

Takže teď k tomu hlasování :) Stačí kliknout sem a přihlásit se! Díky moc, jste všichni skvělí :)

http://www.blogerkaroku.cz/nominovane-blogy/http-cherriesontop-blogspot-cz

1 komentář:

  1. Já jsem o tomhle tedy ještě neslyšela, a když o tom mluvíš, taky bych se ráda zapojila, ale proč zrovna můj blog by měl vyhrát, když není známý a jsou tam podobné věci jako u každých lidí. Ale skvělý typ.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář! :)