středa 1. října 2014

Už úplně poslední pozvánka na Street Food Festival! :)

Tak je to tady, úplně nejvíc oficiální pozvánka na Street Food Festival, který proběhne 12.10. 2014, v 10:00 v Tiskárně na Vzduchu ve Stromovce! A proč vám to vlastně říkám? Protože se náhodou stalo, že já a moje druhá polovička tam budeme grilovat!

Asi si teď říkáte, že je to nějaký divný, že já přece peču skandinávské dezerty a hotovo, grilování patří chlapům. Ale chyba lávky! Můžete se těšit, že něco takového jste ještě neochutnali. A co to bude?
Vietnamské grilované závitky Bo La Lot, obalené v listu pepřovníku (La Lot), voňavé po kvalitním mase a spoustu koření. Dále pak 8 hodin tažený hovězí Rendang z Malajsie v plackách, který by měl každý alespoň jednou za život ochutnat ( a věřte mi, že to nebude jenom jednou). A jako třešničku na dortu můžete očekávat grilovaný marinovaný ananas s kokosovým krémem, se kterým jsem vyhrála můj milovaný Lotus grill, na kterém ostatně budu po celou dobu grilovat.


No, už se to blíží a já mám práce pořád nad hlavu, tak držte palce a přijďte ochutnat! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář! :)