pátek 13. března 2015

Aperol Spritz food blog roku


Drazí přátelé a příznivci mého blogu!

Už je to tu zase, a chápu, že asi musíte mít plné zuby všech těch foodblogů, kteří takhle nestydatě škemrají o vaše hlasy. Já škemrat sice nebudu, ale budu neskonale šťastná, když mi dáte svůj hlas v soutěži o nejlepší foodblog roku! Pokud se vám líbí moje recepty a fotografie, dejte mi to najevo svým hlasem, ať vidím, že to všechno má cenu! Dělám to nesmírně ráda, a chtěla bych v tom pokračovat i dál :)

Hlasovat můžete zde:

https://www.survio.com/survey/d/K4H/foodblogroku

Děkuju! <3

2 komentáře:

  1. Já myslím že ty škemrat ani nemusíš, hlasy tam naskáčou samy! :) když jsem viděla ten Kvæfjordkake..! ♥

    (Každopádně já už jsem ti klikla, ať víš že to všechno má cenu a AŤ BRZY UDĚLÁŠ RECENZI KUCHAŘEK A JÁ ZJISTÍM KTERÝ MI CHYBÍ :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee díky moc! Tak to abych s tím už pohnula, co ? :D

      Vymazat

Děkuji za komentář! :)